Bart Ooijman


Bart Ooijman

geb. in Zelhem, Netherlands
Derzeitige Tätigkeit

Director of store branding division bei retail branding
Kolumnist, Referent auf internationalen Kongressen (Stores, Deutscher Handelskongress, GPK Branchentagung), Storebranding Seminar, Moderator Kongress "Stores"

Kontakt

bart.ooijman@retailbranding.at
Skype: retail.branding.ooijman

Beruflicher Werdegang

2001 - 2006 Senior Consultant ShopConsult by Umdasch GmbH, Austria
1998 - 2001 Themen Manager, Karstadt Quelle AG, Germany
1994 - 1998 Teamleiter display & promotion, Netherlands
1993 Assistent Art Director Schulte & Partners, Lochem, Netherlands

Ausbildung

Managementtraining Vendex, Amsterdam, Netherlands
Lehrgang Design und Gestaltung, Schulte & Partner, Lochem, Netherlands
Studium der Betriebswirtschaftslehre, Nimeti Utrecht, Netherlands
Ulenhof College, Doetinchem, Netherlands

zurück zum Team

Bart Ooijman


Bart Ooijman

geb. in Zelhem, Netherlands
Derzeitige Tätigkeit

Director of store branding division bei retail branding
Kolumnist, Referent auf internationalen Kongressen (Stores, Deutscher Handelskongress, GPK Branchentagung), Storebranding Seminar, Moderator Kongress "Stores"

Kontakt

bart.ooijman@retailbranding.at
Skype: retail.branding.ooijman

Beruflicher Werdegang

2001 - 2006 Senior Consultant ShopConsult by Umdasch GmbH, Austria
1998 - 2001 Themen Manager, Karstadt Quelle AG, Germany
1994 - 1998 Teamleiter display & promotion, Netherlands
1993 Assistent Art Director Schulte & Partners, Lochem, Netherlands

Ausbildung

Managementtraining Vendex, Amsterdam, Netherlands
Lehrgang Design und Gestaltung, Schulte & Partner, Lochem, Netherlands
Studium der Betriebswirtschaftslehre, Nimeti Utrecht, Netherlands
Ulenhof College, Doetinchem, Netherlands

zurück zum Team